خب اسکرپیت های زیادی در Github برای اینکار وجود داره که اکثرا یا مشکل دارند یا مشکل دار شدند تا شما رو نا امید کنند و عملا در نهایت کار نمی کنند.

ولی سرنخ های خوبی میدن.

من یکی از بهترین هاش رو با کمی تغییر در گیت هاب خودم منتشر کردم که از این آدرس در دسترسه : ChannelAutoPoster

 

گام اول - نصب پایتون

گام دوم - وارد این مخزن در گیت هاب بشید و از قسمت Branch گزینه user رو انتخاب کنید . کل محتویاتش رو دانلود کنید.

گام سوم - محتویات دانلود شده رو در یک پوشه مثلا در این آدرس قرار بدید : C:\python و فایل .env.sample رو به .env تغییر نام بدید.

گام چهارم - گرفتن APP_ID و HASH_ID از طریق ربات @TeleORG_Bot و ایجاد یک Session فعال از طریق ربات  @StringSessionGen_Bot

گام پنجم - دریافت شناسه منبع (کانال، گروه یا چتی که قرار است پست ها از آنجا برداشت شود) و شناسه مقصد (کانال، گروه، چت شخصی یا ... که قرار است پست ها به آن ارسال شود) از طریق فروارد کردن یکی از پست های آن به ربات @getidsbot

گام ششم - تکمیل اطلاعات فایل env با استفاده از مقادیر بدست آمده از مراحل بالا و ذخیره آن

گام هفتم - ورود به شاخه محل کپی شدن اسکریپت از طریق cmd ویندوز و اجرای دستور زیر جهت نصب پکیج های پیش نیاز برنامه

python -m pip install -r requirements.txt

گام هشتم - اجرای برنامه با دستور python bot.py

 

هشدار : این اسکریپت عملا با اطلاعاتی که در اختیارش می گذارید به تمام محتویات اکانت شما دسترسی خواهد داشت پس از اکانت اصلی خود استفاده نکنید.

هشدار : برای اجرای صحیح اسکریپت لازم است سیستم اجرا کننده به تلگرام دسترسی داشته باشد لذا اگر از سیستم شخصی استفاده می کنید حتما VPN را روشن نمایید.

هشدار : در شناسه کانال ها قبل از شروع شناسه یک علامت - وجود دارد که به همین صورت در فایل env وارد کنید. همچنین برای وارد کردن چند شناسه کافیست آنها را یک فاصله از هم جدا کنید.

هشدار : انتقال پیام ها فقط تا زمانی که برنامه در حال اجراست انجام میشود و به محض بسته شدن برنامه، عملیات انتقال پایان می یابد.

هشدار : متد استفاده شده در این اسکریپت به این صورت است که به هیچ عنوان منبع از این عمل مطلع نخواهد شد.

هشدار : امکان انتقال از تمامی کانالها، گروه ها و چت های شخصی وجود دارد و تمایزی بین Private و Public وجود ندارد.

 

نکته : برای اجرای دائمی اسکریپت بدون داشتن VPS می توانید از سرویس های HEROKU استفاده کنید. آموزش نصب و راه اندازی اسکریپت در Heroku در اینترنت وجود دارد و البته برای ایران مصدود است که باید از VPN استفاده شود.