Nwe Speed monitor

برای مشاهده حجم مصرفی اینترنت خود در Windows  از برنامه رایگان ، کم حجم و بسیار سریع زیر استفاده کنید. این برنامه امکان ارائه ی گزارش از اینترنت مصرف شده در یک نِشَست (برای افرادی که از اینترنت PPPOE استفاده می کنند، این برنامه هر بار که رایانه ی خود را از حالت Sleep خارج می کنید، یک نشست در نظر گرفته و میزان مصرف در آن نشست را اندازه می گیرد. نشست معادل فارسی لغت Session است که دوستان برنامه نویس با آن آشنایی دارند چشمک )، ارائه ی گزارش از پهنای باند مصرفی در 24 ساعت گذشته و یک ماه گذشته را دارد. همچنین می توانید تعیین کنید که ترافیک مصرفی شما، در TaskBar نمایش داده شود. (شبیه به DUMeter) . مهم ترین مزیت این برنامه، علاوه بر کم حجم و سبک بودن، رایگان بودن آن است که شما را از هرگونه کرک و رمز عبوری آسوده خواهد کرد :

دانلود برنامه گزارش گیری در ویندوز 7

1- دانلود نسخه ی 32 و 64 بیتی از سایت اصلی (فقط قابل استفاده در ویندوز 7 )  (دریافت)

2- دانلود نسخه ی 64 بیتی از سرور kelassor.blog.ir (دریافت با حجم 2.5 مگابایت)

    تذکر : نسخه ی 64 بیتی موجود در سرور Kelassor.blog.ir توسط برنامه Winrar فشرده شده است و ممکن است در رایانه ی شما اجرا نشود ولی نسخه های موجود در سایت اصلی بدون فشرده سازی بوده و به راحتی در کلیه ی سیستم ها قابل اجرا است.

    تذکر : این برنامه در ویندوز XP و Win7 تست شده است. استفاده از آن در ویندوز 8 ، 8.1 ، و 10 فقط با استفاده از قابلیت Compatibility  ویندوز امکان پذیر است و ممکن است نتایج نشان داده شده با نتایج واقعی دارای اختلاف باشد.

 دانلود برنامه گزارش گیری در ویندوز 8.1 و ویندوز 10 

برای مشاهده و مدیریت اینترنت در ویندوز 8.1 و ویندوز10 می توانید از برنامه NetBalancer نسخه 8.7.1 و بعد از آن استفاده کنید. این برنامه امکان تست هفت روزه رایگان را بعد از نصب در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از سایت سافت98 یا سافت گذر نسخه ی کرک شده و کامل این برنامه را با حجم 5 مگابایت دانلود کنید. توجه داشته باشید که در این برنامه علاوه بر امکان مشاهده مصرف در تسک بار، امکان گزارش گیری کامل از برنامه های در حال مصرف، حجم مصرف شده توسط هر برنامه و حتی کاهش سرعت دسترسی به میزان دلخواه یا قطع دسترسی (بلاک کردن) یک برنامه نیز وجود دارد. در هر صورت برنامه بسیار جامعی است و در ویندوز 10 هم تست شده است. خصوصا در ویندوز 10 می تواند کمک بسیار بزرگی به کاهش حجم مصرفی ویندوز بکند.

دانلود برنامه گزارش گیری اینترنت مصرفی در اندورید

برای مشاهده ی سرعت و حجم مصرفی اینترنت خود در Android از برنامه ی زیر استفاده کنید.

1- دانلود برای سیستم عامل اندروید (تست شده بر روی اندروید 4.1 )

اگر می خواهید در هر لحظه میزان استفاده هر اپلیکیشن از اینترنت را نیز مشاهده کنید به جای برنامه فوق از این برنامه استفاده کنید.

1- دانلود برای سیستم عامل اندروید (تست شده بر روی اندروید 4.1 )